tisdag 17 april 2012

Träning

Ja, jag skulle ha en vilodag idag men jag var sååå sugen på att fara och träna så jag for till stan ändå för att träna. Idag blev det på de större maskinerna så Swtiching-delen var upptagen. De större maskinerna är precis som några av den andra delen så det gjorde inte så mycket. Tyvärr så såg jag när avslutade träningen med lite jogging och promenad att en av maskinerna gjorde jag fel. Ooops!

Det fanns en hel den unga och snygga killar där inne som jag kunde titta på lite i smyg. Hehe! Snygga muskler hade dom också, precis som jag vill ha. Tänk den dagen då brösten försvinner så kommer jag inte att få träna på väldans många månader för att det skall läka som bra som möjligt så då är det bra att passa på nu innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skulle bli så glad om du kommenterar mina inlägg.