tisdag 3 juli 2012

Jaaaa

Var till psykiatrikern idag och hen och jag vi pratade en del. Jag hade skrivit en massa mejl till hen när denne var på semester som jag totalt hade glömt bort att jag skickat, men men. Vi minskade på lite mediciner eftersom jag är stabil och så.

Det jag är mest glad över är att hen skall skicka en remiss till en psykolog som skall vidare utreda mig och sen efter det en remiss till Helsingfors där utredningen görs och den slutgiltiga operationen. Det börjar rulla och jag behöver iaf inte vänta ett år som det var tal om först. 

Så nångång efter psykologens semester kommer denne att kontakta mig och jag hoppas att jag inte behöver vänta i flera månader för jag vet att det är mycket. Det är bara en som har hand om detta, som et vad detta handlar om. Men det känns överskådligt och nu vet jag att det är på G så då känns det inte så farligt länge.

1 kommentar:

Skulle bli så glad om du kommenterar mina inlägg.