måndag 2 juli 2012

Skitcykel

Tänkte fara ut och cykla nu ikväll i det härliga vädret. Hade hämtat hem min gamla cykel från ex-mannen och jag fyllde på luft i däcken i macken. Inser efter ett litet tag att ena pedalen är skev och är på väg att falla av, vilket den gjorde efter ett tag. Ytterligare en gång till ramlade den av. Sista gången hittade jag inte muttern.

Sen bråkar bromsen med mig också. När jag nromsat så vill inte bromsklossen släppa taget om däcket så den gnisslar något rysligt mycket. Nä det var bara att ställa den vid återvinningsstationen i närheten av min lägenhet och hoppas på att den försvinner av sig själv. Haha!

Nä det blir att försöka att få luft i min andra cykel. Tjejcykel!!Men det får duga för jag har inga pengar att köpa något nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skulle bli så glad om du kommenterar mina inlägg.