måndag 2 juli 2012

Svårt

Jag har så stora bröst att det blir verkligen svårt att få "bort" brösten med att linda in dom. Har D-kupa eller möjligtvis E-kupa. Ni ser ju själv hur det blir svårt med dessa stora bröst.

Jag har lindat in brösten flera gånger nu på morgonen för att få det bästa. Nu tror jag att jag har fått en bra lindning. Känns stabilt och fast. Inte för hårt heller. Känns så skönt att vara utan BH och kan ha linne utan att BH-banden syns.

Den 19:e skall jag till en vanlig allmänläkare för att prata om att minska brösten. Men jag skall försöka få bort allt och inte bara minska men jag vet inte om jag vågar berätta om detta. Jag har ju inte börjat utredningen än och har inte fått diagnosen transsexuell. Skall höra med min psykiatriker om detta, om hen kan få till detta. Jag kommer att bli så mycket gladare om jag fick bort mina bröst helt och hållet. 

SÅ håll tummarna för mig att detta lyckas.

1 kommentar:

Skulle bli så glad om du kommenterar mina inlägg.