torsdag 28 juni 2012

Viktminskning

Är beroende av godis, suck! Men jag vill gärna gå ner i vikt innan jag börjar utredningen eller iaf innan jag börjar med hormonbehandlingen. Vill ju se ut som en snygging så idag är det första dagen utan godis. Visst det blev lite ostbågar men det var inte så mycket och nu är det slut.

Jag tror jag börjar på en vikt på 98 kilo och skall ner till 60 kilo hoppas jag. Muskler väger ju en del så därför har jag lite tillgodo för egentligen vill jag väga 50 kilo men det skulle nog inte passa så bra i en killkropp.

Blir jag av med brösten så är det något kilo bort.

4 kommentarer:

  1. hej Joar!

    ville bara lämna en kommentar och tala om att jag hittat din blogg och att jag kommer att följa den. om du vill, så kan jag länka till den. :) det är bara att säga till. ;)

    och du får gärna länka till mig också, om du skulle få känna för det. ^^
    lycka till med din viktminskning. jag tror på dig. synd att du inte bor närmre mig för då hade vi kunnat träna ihop och pusha på varandra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lee. Vad trevligt det hade varit med en träningspartner.

      Radera
  2. Tjenare, lycka till med viktminskningen. Jo 50 kg låter ganska lite men hur lång är du? Det spelar ju också in.

    SvaraRadera
  3. Lycka till med viktminskningen. Jo 50 kg låter kanske lite men hur lång är du? Det spelar ju också roll. Själv hoppas jag gå upp till 50 kg när jag kommer igång med testo ;)

    SvaraRadera

Skulle bli så glad om du kommenterar mina inlägg.