fredag 29 juni 2012

Måste sälja bilen

Har varit och skaffat mig en intressebevakare (samma som förmyndare i Sverige skulle jag tro) och de har gått igenom min ekonomi och i dagsläget har jag inga pengar att köra runt i min bil. Den drar för mycket soppa och sen är det försäkringar, skatten och servicen utöver bensinen.

Hela dagen har varit som ett svart hål och jag vill bara försvinna från jordens yta. Jag kommer att bli ännu mera isolerad här på landsbyggden. Måste passa mina tider efter bussen och den går ju inte så ofta och sista bussen hem på vardagarna är 17:05. Inse att jag inte har något liv. Var även tvungen att ge upp min styrketräning för den kostade för mycket.

Men åter till bilen. Jag måste alltså sälja den för att betala bort lite skulder som egentligen inte är så mycket men som dom ville bli av med. Undrar hur länge jag kommer att få vara utan bil. Det lär väl vara några år. Skulle inte vilja flytta till stan heller för jag tycker så mycket om min lägenhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skulle bli så glad om du kommenterar mina inlägg.