lördag 30 juni 2012

Första dagen

Ja då har jag bestämt mig för att sluta med godis så jag har en chans att gå ner i vikt. Dessvärre har jag varit tvungen att sluta på gymmet för min IB anser att det är för dyrt för mig att gå dit. Men jag har lite vikter här hemma men det är inte alls samma sak som maskinerna och vikterna på gymmet. Här hemma kommer jag bara upp i 15 kilo och vill jag få mera muskler och öka på vikterna så går det inte.

Iaf så är det första dagen som jag skall sluta med godiset. Det kommer att vara skitsvårt men med rätt tankeverksamhet så borde det gå lättare. Var till butiken och handlade lite och jag kunde gå rakt förbi godiset utan att ens titta på det och det kändes bra. Måste bara lära mig att ha andra saker i huvudet än godis och sött. Så istället för godiset kanske jag kan lära mig någon ny hobby?


1 kommentar:

  1. Du kan ju googla olika sätt att träna med kroppsvikten, finns massa bra grejer för över- mellan- och underkropp du kan göra.

    SvaraRadera

Skulle bli så glad om du kommenterar mina inlägg.