fredag 29 juni 2012

Tjejig

Jag har de senaste åren varit mera tjejig. Gillar nallar och sånt som är smått och sött samt färgen rosa. Men jag använder mig helst av svarta kläder. Detta kan ju inte anses som normalt för en man. Hur skall detta sluta? Kan jag fortsätta med detta även efter att jag byter kön? Tja det finns ju tjejiga killar med så det borde väl inte vara något problem.

Men med att komma ut och berätta att jag egentligen är en man och har dessa saker för mig så blir det ju fel nånstans. Tanken är ju att man skall vara en man och inte en kvinna. Aja vi får se ad psykologerna har att säga om detta.




1 kommentar:

  1. Du är stark tycker jag! Som ska ta tag i träningen, kosten och allt. Det kan inte vara lätt. Håller tummarna för dig!
    Din blogg är väldigt intressant och jag tänker fortsätta följa den :) Läs gärna min med =)

    Angående det där med att gilla nallar och färgen rosa.. du behöver inte sluta med det! Klart du kan fortsätta :) Du känner dig som en man ja, men det gör dig inte en mindre man för att du gillar lite tjejiga saker. Du vet bäst själv hur du känner! Lita på det.

    Det är helt okej att känna sig och vara kille men att samtidigt vara lite mer feminin. Men ett tips är att inte säga det till utredningsteamet sen. För man vet aldrig vad dom tänker. :P

    SvaraRadera

Skulle bli så glad om du kommenterar mina inlägg.